20 piw kraftowych które warto wypić. Piwny Fanatyk wybiera najlepsze piwa.

Piwa które warto wypić, jest ich mnóstwo jednak ja postanowiłem wybrać debiutowe :) . 1. Piwo Perun Behemoth Belgian IPA 2. Piwo ...


Piwa które warto wypić, jest ich mnóstwo jednak ja postanowiłem wybrać debiutowe :) .

1. Piwo Perun Behemoth Belgian IPA
2. Piwo Nosferatu Black IPA - Recenzja
3. Piwo Stacja Radość z Browaru Księży Młyn AIPA - Recenzja
4. Piwo Anabelle, Browar Doctor Brew
5. Piwo Striker z Browaru Spirifer American Stout
6. Piwo 652 m n.n.p.m Porter Bałtycki - Recenzja
7. Piwo Baba Jaga Session IPA z Browaru Baba Jaga - Recenzja
8. Piwo Kwas Beta z Browaru Pinta
9. Piwo Rowing Jack z aleBrowaru
10. Piwo Night Wolf Whisky Stout - Recenzja
11. Piwo Imperator Bałtycki z Pinty
12. Piwo Stacja Radość RIS, Browar Księży Młyn - Recenzja
13. Piwo Ale Nysa Pale ALE - Recenzja
14. Piwo Kapral brown z Piwoteki - Recenzja
15. Piwo Enigma z Browaru Jana [Setka] - Recenzja
16. Piwo Hica z Browaru Hajer - Recenzja
17. Gloger Marcowy z Browaru Miejskiego Gloger
18. Piwo BBA z Browaru Wrężel
19. Piwo Miss Lata z Browaru Dukla - Recenzja
20. Piwo Deer Beart RYE IPA z Browaru Deer Beart 

Mam nadzieje że pomogłem wam w wyborze piwa :) 




Te posty mogą ci się spodobać

0 komentarze