Mój domowy wyrób AIPA.

Degustowane dnia : 09.02.2016 BROWAR: Mój browar domowy Surowce użyte do produkcji mojego piwa Słody: Pale ALE, Karmelowy, Monach...

Degustowane dnia : 09.02.2016

BROWAR: Mój browar domowy

Surowce użyte do produkcji mojego piwa
Słody: Pale ALE, Karmelowy, Monachijski
Chmiele: Magnum, Chinook, Citra, simcoe, mosaic
Drożdże: Safale US-05

Ekstrakt brzeczki osiągną:  18% WAG.
Alkoholu osiągnięto:  8%
Piwo niepasteryzowane i niefiltrowane
Piwo zakapslowane dnia: 16.09.15

RECENZJA
1. Aromat
- Cytrusy
- Dojrzały grejpfrut
- Aromat cukru trzcinowego
- Bardzo dużo jest aromatów owoców tropikalnych ( Multiwitamina)
- Żywica
2. Piana
- Zbita drobnopęcherzykowa szybko opada do cienkiej warstwy
- Leising nawet niezły
3. Kolor
- Jasny bursztyn, solidnie zmętnione
4. Smak
- W smaku dominują głównie bardzo słodkie owoce tropikalne: mango, marakuja, melon, agrest, mandarynki i wiele innych.
- Hamownia lasu , żywicy i paproci.
- Cytrusy słodki grejpfrut, dojrzała limonka
- Trawa cytrynowa
- Całą tą goryczkę przykrywa słodycz cukru trzcinowego
5. Goryczka
- Przyjemna


Detale
Alc. 8,0% // IBU 80 i Ekstrakt 18.
Ocena piwa
5

Te posty mogą ci się spodobać

0 komentarze